Friday, 23 March 2012

aku pening

Antara SAHABAT dan SOMEONE <3
korang pilih mana?
aku keliru!
aku syang sahabat akuu...
aku sayang SOMEONE ni!!
aku tak tahu nak jage hati siapa?
sahabat atau hati sendiri?
patut ke aku lukai hati sahabat aku sendiri semata mata untuk SOMEONE itu?!!!
Aku buntu!!!
pening daahh!!!!!!!!!!

Tuesday, 24 January 2012

budak baru

waduhhh...
asal lah ramai sgt yg perasan dalam sekolah aku ni..
biaselah kalau budak baru tengok tengok korang..
yang korang nak perasan dia yang suke kat kau pahal??!!
motiff??
bajet sebenarnya..
dah kate pon budak baru mestilah dia tengok budak budak kat situ...
adoii tolong lah jangan perasan sgt !!
ade yang makan penampar kang?!
kan  dah ngamukss ni ayoiii!!!