Friday, 23 December 2011

sakit tahu tak?!

tolong ..
aku  tahu kau ta sudi nak layan aku kan?!
so ta perlu lah layan lepas ni..
and aku ta kan dtg kat kau kay..
sekian terima kasih ..
 Bhoiii

Wednesday, 21 December 2011

sakit hati !

kau ni jahat dohh...
aku benci kau sangat2 !!
jangan harap aku nak tegur kau lagi lepas ni..!!
pi mampus kau lah nak cakap aku ape.!
aku BENCI kau ..
i hate you very much!
stupid!

Tuesday, 20 December 2011

cuti cuti cuti

wadushhhh.~~
boring nyer cuti sekolahh ..
ta taw nak wat pe kat umah nie
da boringg asyik oN9 jee
tapi kolo tak oN9 pon boringg..
HAHH...
macam mana tuh?
ahahhaha
BTW lame ta updated blog sebab lupe pass akhaahka..
nasib ade simpan kat phone kikiiikkkii..
and macam mana cuti?
best? korang pergi jalan kat mane je?